Niti na Španjolskom tržištu nismo ostali neprimjećeni…

2019. godina je za Kim Naturu bila godina otvaranja prema svijetu, odnosno širenja na europsko
tržište. Nakon sajma BISOU održanog u Nici, na Francuskoj rivieri, uspješno smo ušli sa svojim
proizvodima i na španjolsko tržište.

Na sajmu INTERGIFT u Madridu, jednom od najposjećenijih sajmova u tom dijelu Europe, Kim
Natura je među 1 200 izlagača ostavila upečatljiv dojam sa svojim prirodnim i mirisnim proizvodima.
Prirodni sapuni, mirisna ulja, soli za kupanje i ručno rađeni suveniri su oduševili posjetitelje, dok je
lavanda osvajala španjolska srca.

Sa svojih 40 000 posjetitelja, INTERGIFT 2019 je omogućio samoborskoj obiteljskoj firmi plasirati svoj brend i dalje širiti svoju prisutnost izvan naših granica.

 

Zadnje novosti

Niti na Španjolskom tržištu nismo ostali neprimjećeni…

2019. godina je za Kim Naturu bila godina otvaranja prema svijetu, odnosno širenja na europsko tržište. Nakon sajma BISOU održanog u Nici, na Francuskoj rivieri, uspješno smo ušli sa svojim proizvodima i na španjolsko tržište. Na sajmu INTERGIFT u Madridu, jednom od najposjećenijih sajmova u tom dijelu Europe, Kim Natura je među 1 200 izlagača ostavila […]

Saznaj više

Kim Natura napravila proboj na francusko tržište, sljedeća je Španjolska!

U novu godinu tvrtka Kim Natura ušla je na velika vrata predstavivši se u svom punom sjaju inozemnoj publici. Na 44. sajmu Bisou u francuskoj Nici (www.bisou.com/en) među stotinama proizvoda i među ukupno 200 izlagača, samoborski mirisni suveniri, sapuni, ulja, balzami zauzeli su posebno mjesto. Iako posve novi na francuskom tržištu, tim Kim Nature privukao […]

Saznaj više